Jochem Myjer

Net alsof
wo 16 okt ’24 en do 17 okt ’24
wo 16 okt ’24
en
do 17 okt ’24

Lief publiek, na ruim vier jaar afwezigheid sta ik te popelen om jullie weer te zien. Eigenlijk is het altijd de bedoeling om in een tekst als deze te vertellen waar de nieuwe show over gaat. Maar de leukste kinderfeestjes waren vroeger altijd de feestjes waar op de uitnodiging stond: ‘Neem je zwembroek mee, maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen.’ Toch? Liefs, Jochem Myjer

Credits

Spel en tekst: Jochem Myjer | Regie: Jos Thie | Muziek: Jochem Myjer (compositie & tekst), Rutger de Bekker (compositie), Sander Geboers (compositie), Jan Beuving (tekst) | Decor: Niek Kortekaas | Kleding: Dieuweke van Reij | Licht: Patrick Kramer | Geluid: Bo Bruijs | Technische leiding: Ramon Snel | Productie & management: De Keet | Publiciteitsfoto & posterontwerp: Ester Gebuis & Sjoerd van Heumen | Scènefoto’s: Bob Bronshoff

 

Let op waarschuwing voor bezoekers met epilepsie: in de voorstelling wordt tweemaal kort gebruik gemaakt van stroboscopische effecten.


Beveiligde e-tickets

Voor deze voorstelling verkopen wij in samenwerking met ons kassasysteem Ticketmatic beveiligde e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Deze tickets hebben een wisselende barcode die wordt gescand bij binnenkomst. Dit houdt in dat je je tickets niet per e-mail of post ontvangt of af kunt halen bij de kassa. Je vindt je smart ticket alleen in je online account in de Ticketmatic app op je smartphone. Deze app kun je downloaden in de AppStore of de Playstore. Smart Tickets zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. 


Smart Tickets: Hoe werkt het?

  • Betaal je tickets via de door jou in de e-mail ontvangen ticketlink
  • Je ontvangt een e-mail bevestiging met instructies over hoe je de app installeert
  • Download de Ticketmatic app en log in met het e-mailadres waarmee je de tickets hebt besteld
  • In de Ticketmatic app vind je binnen 48 uur na aankoop de e-tickets
  • De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling. De QR-code van deze ticket wijzigt continue. Een geprinte kopie geeft daarom geen toegang tot de voorstelling.
Veelgestelde vragen

 

Kan ik de tickets aan iemand anders geven?
Nee, de tickets zijn niet overdraagbaar.

Ik heb zojuist kaarten gekocht, maar ik zie ze niet in de Ticketmatic app staan. Wat nu?
Je kaarten verschijnen binnen 48 uur in de app. Je kan rechts bovenin het venster je tickets vernieuwen. Als je binnen 48 uur geen tickets ziet, stuur dan een mail naar kassa@stadsschouwburghaarlem.nl.

Ik heb geen smartphone. Wat nu?
Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling kan jij, de kaartkoper, op vertoon van je legitimatiebewijs de tickets afhalen bij de kassa.

Waarom krijg ik mijn tickets niet per mail?
We merken helaas dat er tickets worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de tickets van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar ticket.