Theo Maassen

Onbegonnen werk
ma 14 apr ’25 en di 15 apr ’25
ma 14 apr ’25
en
di 15 apr ’25

Uitleggen waar Onbegonnen Werk over gaat? Onbegonnen werk. Niet te doen. Er is te veel gebeurd. Vanaf de oerknal gerekend al helemaal. 

De ambities zijn groot. Altijd. Die ene voorstelling waar alles samenvalt. Het persoonlijke en het universele. De lol en het drama. Het poëtische en het platvloerse. De zin en de onzin. En de waanzin, ook van de partij. Het publiek moet tegelijkertijd verlicht en verzwaard naar buiten komen. Verward. Bevrijd. Getroost. Herboren. Een onmogelijke opdracht. Onbegonnen werk dus. Maar soms is precies dát het werk dat verricht moet worden. 

Let op: beveiligde e-tickets

Voor deze voorstelling verkopen wij in samenwerking met ons kassasysteem Ticketmatic beveiligde e-tickets om doorverkoop tegen te gaan. Dit houdt in dat je je toegangsbewijzen niet per e-mail of post ontvangt, maar dat ze alleen te vinden zijn in de Ticketmatic app op je smartphone. Deze app kan je downloaden in de AppStore of de Playstore

Hoe werkt het?

  1. Koop je tickets via onze website, kies je stoelen en betaal
  2. Je ontvangt een e-mail bevestiging met instructies over hoe je de app installeert
  3. Download de Ticketmatic app en log in met het e-mailadres waarmee je de tickets hebt besteld
  4. In de Ticketmatic app vind je binnen 48 uur na aankoop de e-tickets
  5. De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling
Veelgestelde vragen over beveiligde tickets

Kan ik de tickets aan iemand anders geven?
Nee, de tickets zijn niet overdraagbaar.

Ik heb zojuist kaarten gekocht, maar ik zie ze niet in de Ticketmatic app staan. Wat nu?
Je kaarten verschijnen binnen 48 uur in de app. Je kan rechts bovenin het venster je tickets vernieuwen. Als je binnen 48 uur geen tickets ziet, stuur dan een mail naar kassa@stadsschouwburghaarlem.nl.

Ik heb geen smartphone. Wat nu?
Heb je zelf geen smartphone en ook niemand binnen je gezelschap? Vanaf 1 uur voor aanvang van de voorstelling kan jij, de kaartkoper, op vertoon van je legitimatiebewijs de tickets afhalen bij de kassa.

Waarom krijg ik mijn tickets niet per mail?
We merken helaas dat er tickets worden doorverkocht tegen veel te hoge prijzen. Door te werken met de app en de tickets pas kort voor de voorstelling te activeren, kunnen de tickets van tevoren niet worden doorverkocht. Zo betaalt iedereen een eerlijke prijs voor zijn/haar ticket.